FAQ - Veel gestelde vragen

Het kan voorkomen dat niet alles direct duidelijk is. Wat zijn de verzendtijden, garantieafhandeling of hoe zit het met je privacy bij SnaakSystems. Op deze pagina vind je het antwoord op de meest gestelde vragen van SnaakSystems.

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op, of vul het onderstaand formulier in.

Algemene Vragen

Vragen die algemeen zijn.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Stuur een e-mail naar info@snaaksystems.nl met daarin in ieder geval uw ordernummer, of gebruik contactformulier om uw order te annuleren.

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, heb je 14 (veertien) dagen het recht om je aankoop te retourneren. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Je kunt een retouraanvraag uitvoeren op een bestelling via de garantie-aanvraagpagina (je moet hiervoor ingelogd zijn). Ook kun je contact met ons opnemen via de contactpagina. De verzendkosten van het retourneren binnen die 14 (veertien) dagen zijn voor de klant.

Bij het verlenen van garantie gelden andere voorwaarden! Zie de garantievoorwaarden.

Kan ik korting krijgen bij grotere afnames of regelmatige afnames?

Bijvoorbeeld voor een bedrijf of IT-project? Stuur een e-mail met daarin details over uw afnames naar info@snaaksystems.nl of gebruik het contactformulier om te zien wat de mogelijkheden zijn.

Waar vind ik het privacybeleid en de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden van SnaakSystems/laptopzelfsamenstellen.nl vind u hier. De privacy policy van SnaakSystems/Laptopzelfsamensellen.nl vind u hier.

Linux heeft een wachtwoord, wat nu?

Omdat de meeste Linux-distributies verplicht een wachtwoord ingesteld moeten hebben, stellen wij voor jou een standaard wachtwoord in. Het standaard wachtwoord is: admin

Je kunt dit wachtwoord later eenvoudig zelf wijzigen onder: Systeeminstellingen –> Account.

Hebben jullie ook een showroom, waar ik mijn potentiële aankoop kan bekijken?

Op dit moment is er geen mogelijkheid om de laptop te zien voordat je deze koopt, aangezien wij werken op bestelling. We proberen dan ook onze afbeeldingen op de website zo realistisch mogelijk weer te geven, zodat je toch een goed beeld hebt van wat je bestelt.

Betalen

Vragen over betalen en factuur.

Hoe kan ik betalen?

Bij ons kunt u veilig en gemakkelijk betalen met iDEAL, Sofortbanking, Bancontact/Mistercash, PayPal, Giropay of via bankoverschrijving. Voor PayPal rekenen wij transactiekosten van 3,4%, voor Sofortbanking 1%, voor Giropay 2%, EPS 2% en voor Bancontact 1,8% bovenop het totale aankoopbedrag. Contante betaling en achteraf in termijnen betalen is helaas niet mogelijk.

BetaalmethodeTransactiekosten
iDEALGratis
BankoverschrijvingGratis
PayPal+ 3,4%
Sofortbanking+ 1%
Bancontact+ 1,8%
Giropay+ 2%
EPS+ 2%

Wanneer ontvang ik een factuur?

Een papieren versie van de factuur, wordt bij je bestelling meegeleverd. Indien gewenst kunnen wij je factuur ook digitaal nasturen.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Wanneer je een probleem ervaart bij het betalen van je aankoop, kun je de bestelling opnieuw plaatsen. De mislukte bestelling zullen wij annuleren. Wanneer er zich problemen blijven voordoen, dan gelieve met ons contact opnemen.

Kan ik een 0%-BTW-factuur krijgen?

Wanneer je ondernemer in het buitenland (EU) bent en je wilt een 0%-BTW-factuur, moeten wij jouw ondernemingsgegevens van de Kamer van Koophandel (Chamber of Commerce) en BTW hebben.

Wanneer je ondernemer bent in Nederland kun je de BTW op de factuur aan de Belastingdienst terugvragen.

Verzenden

Vragen over verzending.

Wat is de levertijd van Laptops en All-in-One PC's?

De levertijd van SnaakSystems is in 95% van de gevallen 5 tot 8 werkdagen, tenzij anders aangegeven op de productpagina. Helaas kunnen we dit niet altijd nakomen, bijvoorbeeld omdat het door u bestelde component niet op voorraad is, of niet op voorraad is bij de leverancier. Als u zeker wilt weten dat uw bestelling op tijd komt, vul dan het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@snaaksystems.nl. SnaakSystems probeert het bestelproces bij elke bestelling zo snel mogelijk te laten verlopen.

Zie hier een tabel met geschatte levertijden naar verschillende landen:

LandLevertijd
Nederland5 tot 8 werkdagen
België6 tot 9 werkdagen
Luxemburg6 tot 9 werkdagen
Duitsland6 tot 10 werkdagen
Denemarken6 tot 10 werkdagen
Zweden6 tot 10 werkdagen
Frankrijk6 tot 10 werkdagen
Spanje8 tot 12 werkdagen
Italië8 tot 12 werkdagen
Oostenrijk6 tot 10 werkdagen
Verenigd Koninkrijk6 tot 10 werkdagen

Track & Trace

Omdat wij met PostNL versturen krijg je een Track & Trace code wanneer je bestelling is verzonden. Met deze Track & Trace code kun je de verzending van jouw pakket volgen. Deze Track & Trace code krijg je via de e-mail.

Wat zijn de verzendkosten?

Er geldt gratis PostNL-verzending voor Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Denemarken, Zweden, Frankrijk, Spanje, Italië, Verenigd Koninkrijk en Oostenrijk op alle orders in deze gehele webshop.

Naar welke landen verzenden wij?

Wij verzenden naar Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Denemarken, Zweden, Frankrijk, Spanje, Italië, Verenigd Koninkrijk en Oostenrijk.

Garantie

Vragen over garanties en garantieafhandeling.

Standaard garantie bij SnaakSystems?

Bij SnaakSystems krijg je standaard altijd 24 maanden (2 jaar) garantie + 30 dagen dode-pixelgarantie. Daarnaast vergoeden wij altijd de verzend- en bezorgkosten in een garantieprocedure. Wij sturen je na de goedkeuring van je garantieaanvraag een verzendlabel om je product terug naar SnaakSystems te sturen. Na de garantieafhandeling verzenden wij je laptop zonder kosten terug.

Dode-pixelgarantie
Dode-pixelgarantie houdt in dat wij je scherm kosteloos vervangen wanneer je een dode-pixel op het scherm hebt.

Garantie opties bij SnaakSystems?

De garanties die optioneel gekozen kunnen worden

Bij het samenstellen van je product kun je kiezen uit deze vormen van garantie.

GarantieToelichtingKosten
24 Maanden garantie op het product en componenten + 30 Dagen dode-pixelgarantieStandaard 24 maanden (2 jaar) garantie op het aangekochte product en samengestelde componenten + 30 Dagen dode-pixelgarantie (Je scherm wordt kosteloos vervangen bij een dode pixel)€0
24 Maanden garantie op het product en componenten + 12 Maanden dode-pixelgarantie24 Maanden (2 jaar) garantie op het aangekochte product en samengestelde componenten + 12 maanden (1 Jaar) dode-pixelgarantie (Je scherm wordt kosteloos vervangen bij een dode pixel)€48
36 Maanden garantie op het product en componenten + 30 Dagen dode-pixelgarantie36 Maanden (3 jaar) garantie op het aangekochte product en samengestelde componenten + 30 Dagen dode-pixelgarantie (Je scherm wordt kosteloos vervangen bij een dode pixel)€89
36 Maanden garantie op het product en componenten + 12 Maanden dode-pixelgarantie36 Maanden (3 jaar) garantie op het aangekochte product en samengestelde componenten + 12 maanden (1 Jaar) dode-pixelgarantie (Je scherm wordt kosteloos vervangen bij een dode pixel)€137

Dode-pixelgarantie
Dode-pixelgarantie houdt in dat wij je scherm kosteloos vervangen wanneer je een dode-pixel op het scherm hebt.

Er is iets mis met mijn laptop of all-in-one, wat nu?

Wanneer je problemen met je aankoop ondervindt en je weet niet of dit onder garantie valt, kun je de Garantievoorwaarden raadplegen, met ons contact opnemen of een garantie-aanvraag uitvoeren op je bestelling (je moet hiervoor ingelogd zijn). Vermeld daarbij een duidelijke probleemomschrijving zodat wij een juiste beoordeling kunnen geven.

Waar vind ik de garantievoorwaarden?

De garantievoorwaarden kun je hier raadplegen.

Voorraad

Vragen over voorraad en nabestellingen.

Het product is niet meer op voorraad of leverbaar

Wanneer je een product zoekt dat niet meer leverbaar is, kun je met ons contact opnemen en zullen wij kijken of wij het product alsnog kunnen leveren of een vergelijkbaar alternatief kunnen aanbieden.

De configuratie is niet leverbaar

Wanneer je een product zoekt met een configuratie dat niet meer leverbaar is, kun je met ons contact opnemen en zullen wij kijken of wij het product met de gewenste configuratie alsnog kunnen leveren of een vergelijkbaar alternatief kunnen aanbieden.

Privacy

Vragen over privacy.

Privacy bij gebruik van onze diensten

Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van SnaakSystems of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Privacy en Communicatie

Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van SnaakSystems of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Privacy en Cookies

Wij verzamelen mogelijk gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.

Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandtjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van SnaakSystems of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

Vragen en feedback

We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kun je contact met ons opnemen.

Ons Privacybeleid

Meer informatie over privacy vind je in het privacybeleid van SnaakSystems en laptopzelfsamenstellen.nl.

Andere vragen?

Heb jij een vraag die op deze pagina nog niet beantwoord is? Vul dan dit onderstaand formulier in en wij zullen je zo snel mogelijk een antwoord geven.